PODMLADAK – Rajac – Dobra voda

izv2-1
Susretu sa decom svi smo se radovali, jedva smo dočekali susret sa malim planinarima, učenicima OŠ “Mihailo Petrović Alas” u kojoj smo prošle godine u septembru mesecu osnovali planinarsku  sekciju “Alas”.
Uradili smo program, prosledili učiteljicama Spomenki i Miri. Predlog programa učiteljice su prosledile roditeljima kako bi dobili saglanost, pristanak za današnje okupljanje.
izv2-2
Iz Beograda smo krenuli tačno u 7h kako je i predvidjeno. Kratku prauzu napravili smo u Ljigu, na Rajac stižemo oko 9.15h. Pripremili smo se za pešačenje, popili po čaj koji su nam pripremili domaćini iz odmarališta Kolubara.
izv2-4
Učiteljice i mi organizatori rasporedili smo izmedju dece kako bi mogli kontrolisati kolonu. Od odmarališta, asfaltnim putem penjemo se do raskrsnice za vrh Rajca. Skrećemo desno, iako je asfaltni put na putu ima snega, propada se, koračamo u koloni jedan po jedan.
Na kraju asfaltna započinje makadamski put, mi idemo livadom jer je mnogo lakše a i snega na livadama nema.
Ispod vrha Rajca kod male kućice na livadi bilo je malo više snega, baš tu smo animirali decu da zajedno sa nama prave sneška. Stariji učenici njih sedmoro na snegu su se grudvali.
izv2-3
Dan je prelep u odnosu na ovo doba godine. Sunce izgreva, sneg je vlažan, duva vetar. Deca su se pokvasila, neki su morali menjati čarape. Donosim odluku da se spustimo niz Vučije trkalište. Pravimo kratku pauzu kod sena a zatim nastavljamo pešačenje prema Dobrim vodama.
Deca su mokra, moramo se vratiti što pre. Vraćamo se donjom stazom kroz šumu pa uz Rajac, preko vrha Rajca gde smo se svi zajedno fotografisali.
Sa vrha Rajca spuštamo se niz livade do kolskog puta a zatim istom stazom kojom smo i došli sve do odmarališta Kolubara.
Dolazimo do autobusa, pomažemo deci da se presvuku u suvo a zatim odlazimo na zasluženi ručak nakon koga smo krenuli kući.
Na akciji su učestvovala 33 učenika (11 prvaka, 9 drugaka, 5 trećaka, 1 šestak i 7 sedmaka + 3 učiteljice-nastavnice (Spomenka, Ljilja, Milica i pedagog škole Gordana). Akciji su se priključila tri roditelja i troje dece (6,5, 7 i 10 godina).
Da sve protekne kako je i planirano doprineli su naši članovi: Ceca, Darko, Aleksandra, Gorana, Александар Мијатовић, Snežana i moja malenkost Milanka Arsic.
Za Kraj,
Ispešačili smo oko 9km, napolju smo proveli 5h, uživali smo u divnom danu, valjali se po snegu, grudvali, pravili Sneška i družili se.
Srdačan pozdrav do novog susreta na Jablaniku u martu mesecu. Pridružite nam se 🙂